Easy Retail Plus


 Easy Retail Plus

 
• Βασικές Δυνατότητες

• Δυνατότητες Αναλυτικά

• Λειτουργικό

• Πρόσθετες Δυνατότητες
• Modules

• Χρήση
• Σενάριο Αναλυτικά

 



Βασικές Δυνατότητες

Οι βασικές δυνατότητες και η εμφάνιση είναι περίπου σαν της ταμειακής μηχανής. Έτσι ο τρόπος λειτουργίας είναι οικείος και εύχρηστος, γι’ αυτό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από χρήστες που δεν έχουν ιδιαίτερη εξοικείωση με υπολογιστές.
Μπορεί να εξυπηρετήσει μεγάλο όγκο πελατών γρήγορα και με αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
Στο πληκτρολόγιο περιέχονται μνήμες που αντιστοιχούν σε κωδικούς προϊόντων, καθώς και με όλους τους συντελεστές ΦΠΑ. Τα προϊόντα διαχωρίζονται ανά κατηγορία, κωδικό και barcode.
Επίσης γίνεται διαχωρισμός σε φορολογικές κατηγορίες και συντελεστή ΦΠΑ.
Η εφαρμογή Easy Retail Plus μπορεί να πάρει πρόσθετα modules, όπως επιβράβευσης πελατών (loyalty), δημιουργίας και εξαργύρωσης κουπονιών, καθώς και δημιουργίας barcode και εκτύπωσης ετικετών.
Στον επαγγελματία δίνει τον απόλυτο έλεγχο πωλήσεων, ταμείου και χρηστών, αυξάνοντας έτσι, τον έλεγχο των πωλήσεων και τα κέρδη, καθώς περιλαμβάνει εκτύπωση και εξαγωγή σε αρχείο, ανάλυση Ταμείου και Πωλήσεων.
Εξαγωγή πωλήσεων και δυνατότητα εισαγωγής σε λογιστικά προγράμματα της αγοράς (λογιστικά γραφεία).


 

 

 

Δυνατότητες Αναλυτικά


• Χρήση οθόνης αφής
• Επιλογή εμφάνισης της οθόνης αφής ανάλογα με την ανάλυση και το μέγεθος.
• Ενσωμάτωση στο σύστημα εξωτερικού συρταριού ταμείου με αυτόματο άνοιγμα.
• Υποστήριξη λειτουργίας οθόνης πελάτη.
• Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
• Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά
• Κωδικοποίηση ειδών και με χρήση barcode.
• Διαχωρισμός των προϊόντων σε κατηγορίες.
• Σύνδεση με όλους τους τύπους barcode scanners.
• Διαχωρισμός σε φορολογικές κατηγορίες και συντελεστή ΦΠΑ.
• Κατάλογοι προϊόντων.
• Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια, ανά ημέρα και ανά περίοδο.
• Παρακολούθηση ταμείου, ανά χρήστη, ανά βάρδια, ανά ημέρα και ανά περίοδο.
• Τήρηση και διαχωρισμός λογιστικών χρήσεων.
• Εξαγωγή αρχείου πωλήσεων και δυνατότητα εισαγωγής σε λογιστικά προγράμματα της αγοράς (λογιστικά γραφεία).
• Λειτουργία backup.
• Σε όλες τις αναφορές υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης κα εξαγωγής σε αρχείο Excel, PDF, HTML, CSV και Ascii.


















 
 

Λειτουργικό


• Windows 7, 8, 10

• Λειτουργεί τοπικά και σε δίκτυο.

• Εκτύπωση με χρήση ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ ή ταμειακής μηχανής που συνδέεται με Η/Υ.

Πρόσθετες Δυνατότητες


•Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου και δραστηριότητας.
• Δυνατότητα προσθήκης ταμείων (Points Of Sales).
•Προσθήκη και προγραμματισμός εξωτερικού προγραμματιζόμενου πληκτρολογίου.
•Μπορείτε να μας ζητήσετε αλλαγές ή προσθέσεις στην εμφάνιση ή την λειτουργικότητα της εφαρμογής και θα σας ενημερώσουμε για την δυνατότητα υλοποίησης, καθώς και για την επιπλέον χρέωση.

 
Modules

Στην  έκδοση Easy Retail Plus, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης των παρακάτω Modules:
Module επιβράβευσης πελατών (Loyalty, e-coupon).
Module δημιουργίας και εξαργύρωσης κουπονιών (coupons).
Module δημιουργίας barcode και εκτύπωσης ετικετών (Απαιτείται η εγκατάσταση εκτυπωτή ετικετών).

 

Χρήση


Περίπτερα, Καντίνες, Fast Food, Ζαχαροπλαστεία, Φούρνοι, Μίνι Μάρκετ, Πώλησης Τουριστικών Ειδών και κάθε είδους σημείο Λιανικής Πώλησης.

 

Σενάριο Αναλυτικά

Τι θέλω;

•Έχω κατάστημα Λιανικής πώλησης και θέλω να μην χρησιμοποιώ ταμειακή μηχανή αλλά Desktop PC, ή Laptop ή Windows Tablet.
• Επίσης να μπορώ να επιλέξω οποιοδήποτε μέγεθος και τύπο οθόνης.
• Να δουλεύει σαν ταμειακή μηχανή, να έχει κουμπιά για επιλογή φορολογικής κατηγορίας συντελεστή ΦΠΑ.
• Να είναι απλή και εύκολη στη χρήση της, για την έκδοση αποδείξεων λιανικής πώλησης.
• Να παρακολουθώ τις πωλήσεις αναλυτικά, συγκεντρωτικά και ανά κωδικό είδους, για την περίοδο που θέλω, ημερήσια, εβδομαδιαία μηνιαία, κλπ.
• Να παρακολουθώ το ταμείο αναλυτικά και συγκεντρωτικά για την περίοδο που θέλω, ημερήσια, εβδομαδιαία μηνιαία και ανά βάρδια.


Τι κερδίζω;

• Ελαχιστοποιώ το ενδεχόμενο να μείνω, σε περίοδο αιχμής, χωρίς τη δυνατότητα έκδοσης απόδειξης, γιατί:
- Έχω καθημερινό backup, έτσι μπορώ να μεταφέρω και να δουλέψω την εφαρμογή από καινούργιο Η/Υ με απλές διαδικασίες σε ελάχιστο χρόνο.
- Αντικαθιστώ, γρήγορα και εύκολα τον εκτυπωτή.
• Παρακολουθώ κα ελέγχω τισ πωλήσειςκαι το ταμείο ανά ημέρα, εβδομάδα, βάρδια, κλπ. Έτσι μπορώ να ελέγχω τις πωλήσεις μου, τις εισπράξεις, τους διαφορετικούς χρήστες, κλπ.

Λύση

Η Easy Retail Plus της Imagenet Software, είναι αξιόπιστη, απλή και εύκολη εφαρμογή, ιδανική για κάθε είδους σημείο λιανικής πώλησης.






 



  
  
  
 
 IMAGENET SOFTWARE
 info@imagenetsoft.gr
  +302645300896
 +302645200096 (VoIP)
 Ζαμπελίου και Φίλλιπα
31 100, Λευκάδα


More Information


Send